04 November 2010

SESIAPA YANG INGIN MEMBELI FRANCAIS DCT HONG KONG CHICKEN RICE HOUSE

Syarat-Syarat Pertama :

1-Pengusaha perlu mempunyai modal yang cukup

2-Pengusaha hendaklah mengadakan lokasi yang bersesuaian. Buat sementara ini, kawasan yang berada berdekatan iaitu Kedah, Pulau Pinang, Perlis dan Perak.

3-Pengusaha hendaklah membeli semua ramuan masakan dari DCT.

4-Tenaga pekerja disediakan oleh pengusaha sendiri seperti Chef, Pembuat Air, Waiter dan Waitress serta pencuci pinggan.

5-Pengusaha mesti mempunyai lesen perniagaan untuk mengurus Francais DCT HONG KONG CHICKEN RICE HOUSE.

6-Syarat-syarat yang termaktub adalah muktamad .

Syarat-Syarat Kedua :

1-Semasa menandatangani perjanjian pembelian Francais, pengusaha dikehendaki membayar 50% (RM50,000.00) dan baki 50% (RM 50,000.00) setelah pihak DCT menyediakan semua peralatan yang diperlukan. Seandainya setelah perjanjian ditandatangani pengusaha tidak dapat meneruskan pembelian Fracais dengan itu pihak DCT tidak akan mengembalikan wang pendahuluan.

2-Pihak DCT akan menyediakan kesemua kelengkapan yang perlu di premis seperti peralatan memasak, peralatan membuat air, pinggan mangkuk serta sudu garfu, kerusi meja serta lampu dan kipas. Untuk menjelaskan lagi pihak DCT mengalukan kepada pengusaha untuk melihat dan melawat DCT HONG KONG CHICKEN RICE HOUSE Kulim Avenue (sila layari laman web www.dcthongkong.blogspot.com)

3-Segala pengiklanan dan pamplets akan disediakan oleh pihak DCT.

4-Jika sesiapa yang ingin mendapatkan segala butiran lanjut sila hubungi pihak pengurusan DCT.

No.tel : 04 - 403 7668 / 012 - 497 3668 (Datin CT) 

No comments:

Post a Comment